marți, 12 mai 2009




mi-am ridicat mainile in calea vantului si l-am lasat sa ma usuce pana la coate
si eram bucuroasa….
si ei vor vedea ca nu imi pastrez in suflet suparari
vantul se intetea,
furtuna-mi vuia in crestet,
dar am ramas
sa vada ei cata putere intr-o femeie,
rece de nori mi-a biciut chipul
dar am ramas
sa visez
si nu-mi pasa ce vad ei.

I raised my hands into the wind and let it dry to my elbows
and I was happy ....
and they will see that I do not keep sorrow in my soul.
The wind was blowing,
the storm was whining in my head,
but I stayed
so they could see the power of a woman,
cold clouds whipped my face
but I stayed
to dream
and I don't care what they see.



Niciun comentariu:

Clepsidră

Mă pierd sistematic între azi și ieri, între orele dimineții și pereții goi. Simt în palmă șiragul de perle reci, aveam 3 ani. La bunica mir...