vineri, 28 martie 2008



Imi plimb pasii dupa cantecele tale soptite in glezne,
ii pot indruma spre dansuri exotice, noi ..dar ma opresc impietrind eternul nostru in acorduri de vals..ma impiedic..cad, sala intunecata si goala..
privesc neputincioasa podeaua de marmura.
Azi nu imi mai canta nici ghioceii, nici castanii,
nici primii fulgi..

I walk my footsteps towards the music you whisper to my ankles,
I can walk towards exotic dances, .. but I stop, freezing our Eden in tunes of the walts.. I stumble .. I fall, the dark and empty hall ... I look towards the marble floor with no strenght left within me.
Nor snowdrops nor chestnuts sing to me anymore, not even first snow..

Niciun comentariu:

Clepsidră

Mă pierd sistematic între azi și ieri, între orele dimineții și pereții goi. Simt în palmă șiragul de perle reci, aveam 3 ani. La bunica mir...